Lina Kalmkvist

Sjuksköterska Lina Kalmkvist | Veritaskliniken

Lina Kalmkvist är legitimerad sjuksköterska sedan 2014 och tog sin examen vid Sophiahemmet högskola. I slutet av 2016 utbildades Lina i injektionsteknik för estetisk behandling med fillers och muskelavslappnande vid Wigmore Medical i London.

Lina utför följande behandlingar på Veritaskliniken:

• Muskelavslappnande behandling: rynkreducering i ansiktet kring ögon och i panna.
  • Fillerbehandlingar: för volym och skulptering av kindben, käkben och haka, läppkorrigering samt behandling för rynkor, fina linjer och hudkvalité.
  • Fettreducering: av mage, lår, armar och kärlekshantag med CoolSculpting. Injektionsbehandling för reducering samt tightening av dubbelhaka.
  • IPL (Hudföryngring, små blodkärl i ansiktet, hårborttagning, pigmentering och solskadad hud).
  • Laser (4D, nagelsvamp, hudtightening, vårtor, peeling mfl).
  • Ansiktsbehandling med kemisk peeling från Neostrata.
  • PRP mot håravfall.

BOKA TID